Y2K 2 KSA

"Maka hadapkanlah dirimu (engkau dan pengikut-pengikutmu (Wahai Muhammad) ke arah agama yang jauh dari kesesatan (turutlah terus) agama Allah-iaitu agama yang Allah ciptakan manusia dengan keadaan bersedia dari semula jadinya) untuk menerimanya, tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan Allah itu, itulah agama yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui."

Surah ar-Ruum:30

Wednesday, June 3, 2009

MAKAN..MAKAN...DAN MAKAN...

Salam....
Alhamdulillah dipanjangkan umur...masih lagi dapat menghirup udara segar dan kembali ke tanahair....Emm...aktiviti sepanjang cuti...lain tak de la.....makan...makan dan makan
Sementara dapat menikmati semua yang ade...maka aktiviti bersama keluarga ialah jalan-jalan cari makan....isteri tengah diet...tapi dengan kepulangan aku ni...sume benda dia makan...hehehe...nanti dietlah balik.....
Setakat ni sume makanan yang aku nak makan dah dapat...sampai je ke tanah air..makanan yang pertama yang aku makan ialah mee racun...lepas tu barulah macam-macam lagi menu....
Menu pertama yang isteri masak ialah ketam masak lemak..bukan lemak cili padi....tapi lada kering..emmm..sedap.....tak sangka dia masih pandai masak lagi...heheh...sekarang ni aktiviti bersama keluarga ialah jalan...tak tau nak jalan ke mana...tapi setakat ni dah sampai putrajaya, genting highlands, kajang (makan sate kajang) dan sekarang ni kat kuala lumpur...emmm...tengoklah sampai mana nanti...tapi apa yang penting...time jalan2 ni la aku bole makan apa yang aku rasa nak makan...alhamdulillah

No comments: