Y2K 2 KSA

"Maka hadapkanlah dirimu (engkau dan pengikut-pengikutmu (Wahai Muhammad) ke arah agama yang jauh dari kesesatan (turutlah terus) agama Allah-iaitu agama yang Allah ciptakan manusia dengan keadaan bersedia dari semula jadinya) untuk menerimanya, tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan Allah itu, itulah agama yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui."

Surah ar-Ruum:30

Wednesday, April 1, 2009

SEMOGA PANJANG UMUR

Salam sayang...
Selamat ulang tahun yang ke-33 tahun pada 2 April ni.Semoga panjang umur, sentiasa sihat, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan didunia dan akhirat...INsyaAllah...Untuk abang yang jauh dimata, dekat di telinga....

Telah dilahirkan aku untuk menjadi suri hidupmu
Telah dilahirkan aku untuk menemani ranjau hidupmu
Aku tak punya apa
melainkan dikau dan cahayamata
Telah dilahirkan aku untuk sehati sejiwa
melayari bahtera rumahtangga
jangan kau gadai jujur setiaku
jangan kau noda damai kasihku
sering ku ucapkan kepadamu
bimbinglah daku dan anak-anak kita
dengan iman dan takwa
Aku tak pernah lupa
Redha dan kasihnya sang suami
pada seorang bergelar isteri
Sehingga ke pintu SYURGA

InsyaAllah....

No comments: