Y2K 2 KSA

"Maka hadapkanlah dirimu (engkau dan pengikut-pengikutmu (Wahai Muhammad) ke arah agama yang jauh dari kesesatan (turutlah terus) agama Allah-iaitu agama yang Allah ciptakan manusia dengan keadaan bersedia dari semula jadinya) untuk menerimanya, tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan Allah itu, itulah agama yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui."

Surah ar-Ruum:30

Wednesday, December 3, 2008

PREPARATION




Inilah beg Deuter yang aku baru beli untuk perjalanan ke KSA, Harganye mencecah RM 1000, tp 'adik KARIM" punya pasal, aku dapat separuh harga....alhamdulillah. Itu pun dah kantul dengan untie yang jual beg ni....hehehe...Banyak kedai dah aku survey kat KL tapi harganya same gak...kat internet pun same....konon-konon nak banding la...tak nak nyusahkan KARIM...last2 mintak tolong kat dia gak....Beg ni aku beli kat PERTAMA COMPLEX...kalu tak silap kat tingkat 2. No kedai 61 atau 66 yek???...aku pun dah lupa...kalu korang berkenan kedai beg ni senang je, atas dia ade pub yang korang akan dengar suara2 sumbang menyanyi...sungguh menyakitkan hati, telinga dan memenatkan mulut untuk ketawa.

No comments: