Y2K 2 KSA

"Maka hadapkanlah dirimu (engkau dan pengikut-pengikutmu (Wahai Muhammad) ke arah agama yang jauh dari kesesatan (turutlah terus) agama Allah-iaitu agama yang Allah ciptakan manusia dengan keadaan bersedia dari semula jadinya) untuk menerimanya, tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan Allah itu, itulah agama yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui."

Surah ar-Ruum:30

Monday, May 11, 2009

SAKIT KE ORG NI??

Salam semua....
hehheh..nak mengisi masa lapang...sebenarnya banyak ceta nak ceta, tapi mcm tak de mood....banyak kerja kat sekolah...orang bole kata jadik cikgu best...kerja senang..tengahari dah bole balik....(emmm..itu pikiran org...tapi kita yang menanggung)....bayangkan le....hari pertama persekolahan iaitu anakku yang pertama masuk ke Tahun 1, aku tak leh antar...tak leh cuti..sebabnye cikgu...ade tanggungjawab pada anak murid..lebih penting dr anak sendiri...kesian..sayu gak hr pertama anak g sek sorang2...tp apapun..alhamdulillah..anak2 paham...


Hujung minggu nak berehat???....Mimpilah....kalau ade dalam sebulan tu hanya sekali je la bole tido puas2..yg lain..datang sek ye cikgu..ade kem la..motivasi la..LDP la....macam2 la....kursus tak abis2..meeting tak abis2...petang...hujung minggu...dah macam org besar plak aku ni padaha penyelaras je...hehehhe


Oh ye..bercerita pasal tajuk yg aku tulis tu...heheh...ntah le..agaknye org ni sakit agaknye...jiran depan umah aku ni sorang duda....berumur dalam 40 lebih heheheh..aku tengok dia ni join tabligh....bukan nak memburukkan...tp just nak kongsi ceta tauuuu..jangan salah paham tau!!!!....agaknye sebab tgk aku ni tak de laki kot...dia mulalah nak tackle ( mungkin..bukan perasan ek...mungkinlah)

Bayangkan le....pukul 4 pagi ketuk2 tingkap bilik tido...eee...tak kuasa aku nak bukak..mungkin antu..mungkin org...pagi2 nak kuar umah ade bunga...coklat..pizza...buah2buahan n yang paling aku tak tahan sekali SURAT CINTA...hahaha..memang buat aku gelak besar..


Aku amik sume tu tp aku bawak g sek bg anak murid...hahah..kalu anak murid aku gila bayang akibat makan makanan tu..tak le aku risau...asal jangan aku yg gila bayang.....aku ingat benda ni akan abis...laaaa...rupa2nye penyakit dia datang balik....start awal mei..mulalah antar macam2 lagi..aduh...tak kuasa aku nak melayan...siap bg no HP...heheh..apa lagi..suruh lakilah yang kol..tp dia tak nak angkat plak...macam tau2 je...last2 srh laki antar sms ckp nak report polis....tp masih buat lagilah...


Malaslah nak pikir pasal org yang sakit macam ni....tak kuasa nak melayan...so..buat tak tau je laaa......dia ingat aku ni desperate sangat ke??...Ya Allah..tolonglah hambamu ini.....hishhh...tak kuasa cikgu ooiiiii....

No comments: